SOKKÖZNAPOK

Él egy nép a Kárpát-medence huzatos, szemetes völgyében és annak peremén körbe.. Most érti, hogy akik felszabadítják, azok igázzák le legjobban. Hajrá demokrácia - most uniós süketelésekkel!!! Mi fejlődik a XXI. században? Értelem, hit, tisztesség, avagy a káosz?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szérom1: A józan ész még nem ment el hazulról, csak parkolópályára kerűlt! Ha a közösségi lét zárójelbe tes... (2010.10.13. 08:50) A JÓZAN ÉSZ HALÁLÁRA
  • arvisura: Ami a zenész felmenőket illeti: OV nagypapája állítólag brácsos volt. Ettől még a szakszervezet... (2010.07.18. 16:31) MILLIOMOS "PROLETÁROK"
  • szérom1: Jól megtanúlták a leckét!..."csak kicsiben éri meg tisztességesnek lenni!..." Mindez lépték kérdés... (2010.07.12. 13:29) LOPNAK FÉNYES NAPPAL!!
  • szérom1: Nagyjaink döntései a demokrácia jegyében "EGYETÉRTÉS"-ben, független képviselőink szabad akaratáva... (2010.07.12. 09:58) LEGYEN ÖNMÉRSÉKLET!
  • boriah: ismerek egy Gyöngy Virágot. nekem tetszik a neve :] (2010.07.11. 15:08) NOMEN EST OMEN

2011.02.08. 18:49 arvisura

IGAZ TÖRTÉNET: KÉT ANYA

Létavértes közösségi FÓRUMA                                    LÉTAHÍREK.BLOG

Emailen érkezett (Döme ismerősömtől)
Értékek megfordulása – egy anya levele egy másik anyának, az RTP1 (portugál) televízió híradója után
 
Kedves asszonyom!
Láttam élénk tiltakozását a tévékamerák előtt, fiának a portói börtönből a lisszaboni börtönbe való átszállítása ellen.
Hallottam, panaszkodott a távolság miatt, amely ezentúl a fiától elválasztja, és azokról a nehézségekről, amelyek a látogatásával járó utazásból adódnak. Láttam azt a teljes médiatámogatást is, amit újságírók és tudósítók biztosítottak az Önnel hasonló cipőkben járó édesanyáknak, akiket emberi jogvédő szervezetek stb. védenek...
Én magam is édesanya vagyok, így megértem tiltakozását és elégedetlenkedését. Csatlakozni szeretnék harcához, mert, mint látni fogja, engem is nagy távolság választ el a fiamtól.
 
Dolgozok, de keveset keresek, nekem is nehézségeim vannak látogatásának finanszírozásával. Nagy áldozatok árán is csak vasárnaponként tudom meglátogatni, mivel a hét minden napján, szombaton is dolgozok, s van egyéb családi kötelezettségem is a többi gyermekemmel.
Amennyiben még nem jött volna rá, annak a fiúnak vagyok az édesanyja, akit az Ön fia gyilkolt meg a benzinkútnál, ahol éjszaka dolgozott, hogy fedezze tanulmányainak költségeit és támogassa családját. Jövő vasárnap fogom meglátogatni. Miközben Ön átöleli fiát és megcsókolja, én néhány virágot teszek szerény sírjára a városi temetőben... Ja! Majd elfelejtem..., biztos lehet benne, hogy az állam gondoskodik kevéske fizetésem egy részének visszatartásáról, hogy új matracot vegyen fiának, mivel a két előzőt felgyújtotta a börtönben, ahol büntetését tölti aljas cselekedetéért.
Végezetül, még mindig anyaként, mindenkit arra kérek, hogy a lehető legintimebb módon küldje tovább ezt a levelet, így talán megállíthatjuk az emberi értékek ilyenforma megfordulását.
*Az emberi jogokat csak a jogkövető emberekre kellene alkalmaznunk!*

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet jog ember sors


A bejegyzés trackback címe:

https://turoczi.blog.hu/api/trackback/id/tr862647427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása