SOKKÖZNAPOK

Él egy nép a Kárpát-medence huzatos, szemetes völgyében és annak peremén körbe.. Most érti, hogy akik felszabadítják, azok igázzák le legjobban. Hajrá demokrácia - most uniós süketelésekkel!!! Mi fejlődik a XXI. században? Értelem, hit, tisztesség, avagy a káosz?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • szérom1: A józan ész még nem ment el hazulról, csak parkolópályára kerűlt! Ha a közösségi lét zárójelbe tes... (2010.10.13. 08:50) A JÓZAN ÉSZ HALÁLÁRA
  • arvisura: Ami a zenész felmenőket illeti: OV nagypapája állítólag brácsos volt. Ettől még a szakszervezet... (2010.07.18. 16:31) MILLIOMOS "PROLETÁROK"
  • szérom1: Jól megtanúlták a leckét!..."csak kicsiben éri meg tisztességesnek lenni!..." Mindez lépték kérdés... (2010.07.12. 13:29) LOPNAK FÉNYES NAPPAL!!
  • szérom1: Nagyjaink döntései a demokrácia jegyében "EGYETÉRTÉS"-ben, független képviselőink szabad akaratáva... (2010.07.12. 09:58) LEGYEN ÖNMÉRSÉKLET!
  • boriah: ismerek egy Gyöngy Virágot. nekem tetszik a neve :] (2010.07.11. 15:08) NOMEN EST OMEN

2011.02.25. 20:20 arvisura

DIPLOMÁJA LESZ?

Létahírek blog              Létavértes közösségi fórum

"Egy vidéki főiskolán tanítok, és sajnos egyre gyakrabban meggyőződöm arról, hogy a diploma és az intelligencia (ész) nincsenek köszönő viszonyban sem... Zh-t írattam az elsősökkel, és már a terembe belépvén kiszúrtam magamnak egy "kislányt", aki tök pinkbe öltözve (már ha az ruha volt rajta!!!),műkörmeivel a tollba kapaszkodva (alig tudta fogni), púderezte az orrát! Hát...nem mindegy, hogy hogyan ír 0 pontos zh-t az ember lánya! Látszott rajta, hogy baromira izgul, csak nem tudtam, hogy a kérdéseket várja ilyen izgalommal, vagy hogy kibírja a körme anélkül, hogy lepattogna a lakk, esetleg sietne szolizni. Ja, a mobilja is rózsaszínű volt, és a hajában is volt egy-két rózsás árnyalatú tincs. Na, miután "kigyönyörködtem" magam, mondom, írják fel a papírra, hogy NÉV, SZAK..és éppen folytatnám a sort, mire a kislány megszólal: Elnézést! Évszak? Na, gondoltam, nagy az Isten állatkertje,
kicsi a kerítés, persze a többiek sírva röhögtek, ő meg abszolút nem értette, hogy min.
Mondtam neki, hogy igen, az évszakot kell felírni, a hónapot, napot, Duna vízállását Paksnál, a Barátok közt tegnap esti epizódjának 5 soros összefoglalóját és a műkörmöse mobilszámát...
Gondoltam, ennyi baromságra csak veszi a lapot...tévedtem, csak az tűnt fel, hogy míg a többiek a kérdésekre várnak, ő már buzgón ír, és láss csodát (?!) minden adatot megkaptam, kivéve a vízállásjelentést, mert arra azt írta: "Tudom ám, hogy ez beugratós kérdés, mert Paks a Tisza mellett van."

Feladtam. És már nem röhögök, mikor ezt a történetet mesélem. Diplomája lesz..."

Szólj hozzá!

Címkék: magyarország felsőoktatás műveltség diploma ifjúság 2011


A bejegyzés trackback címe:

https://turoczi.blog.hu/api/trackback/id/tr362690697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása